Administratie…

 

Zoals iedereen moet ik ook mijn administratie bijhouden… 

Admin

Normaal gesproken hanteer ik een strak schema, regelmatig, soms zelf meteen, mijn spullen in de mappen opbergen waar ze horen. Maar soms… en dat was kortgeleden zo, had ik een heel erg grote stapel die ik moest ‘filen’ zoals ik dat vroeger op mijn werk noemde.

En dat kost me toch een tijd. Ik was er al bang voor, want als ik die mappen doorstruin kom ik altijd van alles tegen. In dit geval ook, ik heb heel veel weggegooid. Op de een of andere manier waren er dingen bij die ik had bewaard, die nu geen waarde meer hadden. Al met al ben ik er wel een hele tijd zoet mee geweest, wel zoals ik al voorspeld had, gewoon een hele dag!

Dus opgeruimd staat netjes…

Vraagje:
Zijn jullie altijd consequent met de administratie in de weer? 
Of laten jullie het ook wel eens oplopen?