Fans, fans, fans…

 

Hoewel het alweer bijna weekend is, moet ik nog steeds denken aan het in alle opzichten, geweldige afgelopen weekend!

Ontzettend leuke mensen ontmoet, fans van de 3JS, waarvan ik er al een aantal als FB vrienden had. Op vrijdagochtend had ik allereerst een afspraak bij kennissen in Santpoort-Zuid, een superleuk bezoekje! Daarna nog een afspraak in de buurt en toen door naar het Fletcher Hotel in Heiloo.
Daar zou zaterdag een concert zijn van de 3JS.. vandaar al die fans, want er waren er nogal wat.

Op vrijdagmiddag waren er 3 fans, Anja, Lonneke en ik. Er was meteen een klik, Anja en ik hadden ook niet anders verwacht. We aten gezellig samen en maakten plannen voor de volgende dag. Lonneke was nog nooit in Volendam geweest, dus daar gingen we zaterdag na het ontbijt naar toe. Heerlijk over de Dijk gewandeld, souvenirwinkels bekeken, foto’s gemaakt en lekker geluncht. Het was prachtig weer, dus niks te klagen. Rond 16.00 uur waren we weer in het hotel terug waar zich op het terras nog een aantal fans verzameld hadden. We namen een drankje en rond 17.00 uur vertrokken we naar onze kamers. Een aantal hadden VIP kaarten, dus om 18.00 uur waren Fletcher Wknd 3JS 18-20 sept 2015 (16) (Small)we present in de VIP lounge. Er was een heerlijk buffet en als extraatje kregen we een privé concert van de 3JS, heel speciaal voor maar 100 mensen! Super was het, akoestisch, zang en 2 gitaren, echt geweldig.

Het echte concert met band in de grote zaal begon pas om 21.30, uiteindelijk pas om 22.00 uur. Maar het was echt geweldig! Al die fans die uit hun dak gingen, zo leuk! Ik heb genoten, heerlijk meegegalmd met mijn schorre, verkouden stem, maar het lukte. Hugo en Rianne (Small)Tussendoor vroeg Hugo, de Event-manager van Fletcher, zijn vriendin Rianne ten huwelijk, Jan Dulles zong het nummer “het is feest vandaag” voor Rianne, maar het werd halverwege door Hugo overgenomen, wat een spektakel, echt prachtig! En ze zei “ja”!

De mannen hebben vreselijk hun best gedaan het iedereen naar de zin te maken en dat is supergoed gelukt. Na het optreden gingen een paar fans een Cadeau voor Jaapcadeau overhandigen aan Jaap Kwakman, hij is onlangs met zijn Jenny getrouwd. Een groot aantal fans hadden meegedaan, een leuk idee dat door een paar enthousiastelingen was bedacht en het werd een leuk samenzijn voor deze fans, Jolanda, Esther + zus en Margaret!

Fletcher Wknd 3JS 18-20 sept 2015 (4) (Small) - kopieNadat het concert afgelopen was heb ik nog heerlijk gedanst met “man zonder naam”, was erg leuk! Echt geen idee hoe hij heet. Ik heb de hele avond zo genoten! Om 02.00 lag ik in bed en om 8.00 uur weer eruit!

Heerlijk ontbeten met Anja, Lonneke, Margaret, Janny en Ardi! Rond 10.30 ging iedereen weer naar
huis, Anja, de bikkel, op de fiets, ze had 120 km voor Fletcher Wknd 3JS 18-20 sept 2015 (51) (Small)de boeg (zonder ondersteuning hoor).
Meiden, jullie en ook Jolanda, Chris, Sylvia, Esther en nog veel meer, allemaal bedankt voor het meewerken aan deze geweldige avond!

Toen had ik een afspraak bij Alie in Heemskerk, een 85-jarige dame die ik ken van Gran Canaria, waar zij ook altijd overwinterde met haar man. Hij is helaas inmiddels overleden maar wij hebben heerlijk bijgekletst.

Rond 12.00 vertrok ik daar weer voor de meest bijzondere ontmoeting sinds tijden met onze eigen blogger de Hartelijke Hot Hulk, klik hier voor MIJN berichtje daarover en hier voor ZIJN berichtje daarover, heel erg geslaagd.

Al met al dus een super weekend dat ik niet snel zal vergeten!

Onderstaande foto’s van het concert zijn niet zo geweldig, maar de echte fans weten ze wel te vinden op Facebook. 

Deze slideshow vereist JavaScript.