Vakantie verslagje…

 

Op vakantie hoor je uit te rusten hè, heb ik ook wel gedaan, lekker gerelaxt, maar toch ook behoorlijk druk gehad. Dus het voelt alsof ik maar weer op vakantie moet gaan. Niet te geloven toch? Maar het is allemaal goed verlopen en heel gezellig met Adrie. Voor herhaling vatbaar hoor. 

imageDe eerste dagen waren gevuld met regeldingen, woensdag was de verjaardag van Maria. Verder bij het zwembad gelegen, af en toe een paar uurtjes dan, geluncht en koffie gedronken in het centrum, waar ik natuurlijk weer bekenden tegenkwam. Mijn nagels laten lakken, vriendinnen opgezocht, lekker ’s avonds uit eten geweest, een gezellige avond doorgebracht met een Engelse ‘buurman’ uit het andere complex. Gisteren nog een paar uurtjes bij zoon en familie geweest, lekker met de auto. Nog even gewinkeld, zowaar 2 paar schoenen gekocht een multifunctionele cape.

Vandaag een rustig laatste dagje, vanavond nog een keer uit eten en morgenochtend moet dan toch echt de koffer weer ingepakt zijn. Om 11 uur moeten we het appartement uit. Dan gaan we nog lekker even lunchen, bekenden gedag zeggen en dan gaan we weer naar Holland.

Misschien zien we Nick nog wel op het vliegveld, waar hij tegenwoordig werkt voor de reisorganisatie T.UI. Kan ik lekker nog even een keertje knuffelen met zoonlief!

image

Het weer is aan het veranderen hier… De calima zet op, de warme Saharawind die veel stof brengt en benauwde warmte, terwijl de zon ver weg lijkt.

Dus tot in Nederland maar weer..

Vraagje: Wie is er blij als hij/zij weer thuiskomt na een vakantie en wie wil liever niet terug?