Praten tegen jezelf…

 

Natuurlijk, dat doen wel meer mensen, praten tegen zichzelf.

Ik heb het altijd al wel gedaan eigenlijk, niet alleen nu ik vaak alleen thuis ben. Vroeger als kind al, ik hield hele conversaties met mezelf, in bed, op de fiets, gewoon heel vaak als ik alleen was.

Soms… als ik mezelf er opeens op betrap vraag ik mezelf wel eens af, dwaas, wie geeft er nou antwoord? Maar het blijkt dat mensen die tegen zichzelf praten echt niet gek zijn, maar juist geniaal… Ja echt hoor! Leuk toch?

Nou… ik durf dat echt niet van mezelf te zeggen hoor, maar volg deze link maar eens, dan kom je toch wel tot de ontdekking dat het misschien, heel misschien nog waar is ook… want in het artikel waar je terecht komt wordt beweerd dat praten tegen jezelf je efficiënter en intelligenter maakt en het motiveert je… ja tot wat? Dat weet je misschien zelf het beste!

sprekenjezelf

Nou jij weer!