Aunty Acid – “Kerst” – Week 52

 

kerstlijn

Aan mijn lieve zoon, dochter, hun achterban en verdere familie, oude en nieuwe vrienden, medebloggers en lezers, fans van de 3JS, facebookertjes, bekenden, natuurlijk de 3JS met band en verder iedereen die ik misschien vergeten ben…

‘Bedankt voor alle aandacht, steun en lieve, opbeurende woorden die ik van jullie kreeg in het afgelopen jaar.
Het is jullie met zijn allen gelukt…
en natuurlijk heb ik zelf ook goed meegewerkt,
maar mijn leven in Nederland is een feestje!
Het is een prachtig jaar geworden voor mij en ik zit vol
‘levenslust’!

Ik wens iedereen een fijne kerst en een heel erg
Gezellig, Gelukkig en vooral Gezond 2016

Lieve groetjes, Trees

 

En wat zegt Aunty?

Ik hoef niks voor de kerst…
Ik wil alleen dat de persoon die dit leest gelukkig is,
gezond en geliefd. 

En ik wens je vriendschap, liefde en winterpret.

Aunty Acid - Kerst

En ook daar sluit ik me graag bij aan, alleen die winterpret moeten we er maar bij denken als we hier blijven!