Wat te doen?

 

vraagtekenJa, wat te doen…  als je zoveel dingen wilt doen en daardoor soms in tijdnood komt! Herkenbaar hè…?
Ik kom gewoon altijd tijd tekort… 

Prioriteiten stellen dus, dat als eerste!

OK, gedaan!

Zelf bloggen, oh wat heb ik daar toch nog steeds een hoop plezier in, dus dat blijf ik ook doen.

Lezen bij al mijn favo bloggers wil ik ook graag, het zijn er best veel, maar soms lukt het niet. En dan loop ik binnen de kortste keren weer achter!

Weet dat ik geregeld langskom hoor mensen en dan ook zeker reageer!

Maar de rest van deze decembermaand zou het kunnen gebeuren dat ik niet alles lees… en… als ik teveel achter loop ga ik het ook niet meer inhalen.  Was ik eigenlijk nooit van plan, maar ik deed het meestal toch. Niet dat ik het verplicht ben hoor, ik weet het…

De rest van deze maand neem ik dus een beetje rust! 

Ik wens jullie alvast mooie, warme kerstdagen toe (aan het weer zal het niet liggen) en een allemachtig prachtig Nieuwjaar!

 

En mochten jullie je wel vervelen misschien,
kijk naar het plaatje hieronder… er is genoeg te doen! 

Kerstboom!