Japanners…

Grapje...

japanners-in-firenze

Twee Japanners komen elkaar tegen op het vliegveld in Tokio.

Zegt de ene Japanner tegen de andere:
“Jij bent naar Europa geweest hè, hoe was het?

Zegt die andere Japanner: “Dat weet ik niet…
… ik heb de foto’s nog niet bekeken.”

Plaatje van internet…

24 gedachtes over “Japanners…

  1. Plato 27/04/2015 / 18:28

    Wel een grapje met een grote kern van waarheid. Ik stond ooit in het louvre. In de verte stond een lullig klein schilderijtje van da vinci (mona lisa) er stonden een stuk of veertig aziaten voor mijn neus en het geklikklak klonk ’s avonds nog in mijn oren.
    Later heb ik het schilderij pas goed gezien (op internet).

    Ook in Kroatie, bij die plivicmeren (ik schrijf het verkeerd maar je kent ze vast… op van die houten loopplanken door het water….busladingen scheerden langs ons… klik klak klik en ze waren aan de horizon verdwenen.
    Wat zouden ze van die meren gezien hebben?

    Vreemd volkje.

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 27/04/2015 / 18:41

      Ja joh, het klopt echt hoor. Haha, dat je als Europeaan nog niet eens bij de Mona Lisa kon komen.. Ze staan altijd overal voor en in de weg dus.Ze zien echt niks hoor… 😉

      Like

  2. kakel 24/04/2015 / 21:06

    Het barst alweer van de Japanners in Kinderdijk en het enige wat ik ze zie doen is foto’s maken…
    Liefs Kakel

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 24/04/2015 / 21:52

      Haha, het is dus echt waar hè, als je het met je eigenste ogen ziet!
      Liefs terug!

      Like

  3. Ferrara 24/04/2015 / 20:16

    Hij is ijzersterk.

    Wij waren vanmiddag in het Kröller-Möllermuseum op de Hoge Veluwe. Zegt de man aan de kassa u boft de Japanners zijn net weg, vertrokken naar de Keukenhof, het is lekker rustig nu.
    De Keukenhof en de Hoge Veluwe op één dag, je moet er toch niet aan denken.
    Wij peddelden na het museumbezoek nog uren rond op onze fiets. Heerlijk!

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 24/04/2015 / 21:49

      Jeetje, dat was mazzel dan, 2 van zulke attracties op één dag is toch niet te doen? Voor ons dus niet, maar voor hen kennelijk wel.

      Like

  4. Tooske 24/04/2015 / 18:54

    Het kon de Meneire aanval zijn geweest die ik vanmorgen voor mijn oogjes
    kreeg,heb dus dik een half uur ook die foto’s gezien….PFFFF..:-((

    Like

    • Regenboogvlinder 24/04/2015 / 22:14

      Dat is niet leuk Toossie.. Je komt er niet van af hè. Echt balen!

      Like

  5. rietepietz 24/04/2015 / 17:57

    dat zijn altijd “flitsende”bezoekjes, in 3 dagen heel Europa doen;-)

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 24/04/2015 / 21:46

      Ach ja, en ze blijven terugkomen ook of zullen het iedere keer weer anderen zijn? Haha.. ze lijken zo op elkaar 😉

      Like

  6. marjolijn1 24/04/2015 / 17:33

    Haha, ja dat geloof ik…!
    Fijn weekend meis.

    Geliked door 1 persoon

  7. Morgaine 24/04/2015 / 10:19

    Whaaaaahahahahaha geweldig! Ik ga later vandaag ook nog een stukje over fotografie maken, veel later vandaag 😉 Iets heel opmerkelijks, lol, het blijft hangen in mijn hoofd en dus komt daar een schrijven van 😀

    Geliked door 1 persoon

  8. Adam op Verkenning 24/04/2015 / 07:52

    Hij ik leuk, maar ik bedenk me dat ik er misschien ook zo uit zie op vakantie. Ik weet dan wel dat het land mooi is, anders neem ik er geen foto’s van.

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 24/04/2015 / 21:41

      Zo zien alle toeristen er toch uit met een camera? Maakt niet uit, maar jij weet dan waar je foto’s van maakt. Zij niet denk ik, moeten ze allemaal achteraf opzoeken op internet hahaha

      Geliked door 1 persoon

Reacties zijn gesloten.