Georganiseerde misdaad…


Politiek of Bank

13 thoughts on “Georganiseerde misdaad…

  1. Albert y Mara fotoblog 23 april 2015 / 01:30

    Plezante opvulling Trees ๐Ÿ˜‰ . Plaatje is al zo vaak geplaatst op een blog of op facebook dat ie bijna niet meer leuk is. Het geeft wel de waarheid weer.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 23 april 2015 / 09:45

      Op dit moment actueel hรจ… Ik ben hem nog geen een keer tegengekomen hoor. Ja een keer, en toen heb ik het meteen gepikt omdat ik hem zo leuk vind ;-).

      Like

  2. kakel 22 april 2015 / 15:17

    LOL! Oรณk al werkt mijn man gewoon bij een bank. En heb ik er ook tien jaar in gewerkt. Is me prima bevallen!

    Like

  3. Melody 22 april 2015 / 14:42

    nu kan ik er om lachen maar of ik dat oor 1999 ook had gekund ๐Ÿ˜‰

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

